|
Педагогічні "родзинки"
Калейдоскоп ідей "Використання ігрових моментів на уроках інформатики"
- Гра "Весела квіточка" (знайомство)
Учитель малює на дошці квіточку без пелюсток. Учням пропонується написати на отриманих стікерах своє ім'я і що вони можуть робити на комп'ютері. Після цього кожен наклеює свій стікер на квітку та розповідає про себе.
- Гра "Оціни свій настрій" (позитивне налаштування на урок)
- Ігри "Кошик понять", "Ринок можливостей", "Сніжинка", "Ромашка" (побудова асоціативного куща)
- Гра "Світлофор" (доцільно використати при повторенні правил безпеки в кабінеті інформатики)
- Гра "Гаряча картопля" (можна використати під час повторення правил безпеки в кабінеті інформатики та на етапі актуалізації опорних знань учнів)
- Методичний прийом "Встанови відповідність"
- Гра "Знайди зайвий"
- Кросворд "Складові комп'ютера" (з використанням ігрового моменту "Незакінчене речення")
- Графічний диктант (гра "Так чи ні")
Правильне твердження позначається трикутником, неправильне - колом.
- "Інтерв'ю з інструментом" (методичний прийом "Мікрофон")
- Ігри "Конверт знань", "Веселковий дощ" (можна використати при перевірці домашнього завдання)
- Гра "Розсипанка"
- Тренінговий прийом "Валіза" (самооцінювання знань учнів)
На дошці прикріплені зображення валізи, пральної машини та кошика для сміття. Кожен учень отримує стікер, на якому записує власний результат засвоєння теми. Якщо отримані учнем знання є для нього нові та корисні, він прикріплює свій стікер до валізи, щоб забрати знання з собою та використовувати на практиці. Якщо є нові знання, але їх треба ще раз «прокрутити», стікер відправляють до пральної машини.
- "Розповідь з пропусками"
- Гра "Поділися знаннями" (під час перевірки домашнього завдання учні доповнюють відповіді один одного)
- "Карта дослідника"
- Урок-подорож (за картою)
- Комп'ютерні ігри "Пазли", "Морський бій"
|
Календар | « Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|