Середа, 01.05.2024, 03:14
Вітаю Вас Гість

Сайт вчителя інформатики Борей Н.С.

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 29
Статистика

Не тіште себе надією навчити в школі всіх і багато чому. Будіть лише цікавість. Задовольняйтеся тим, що відкриваєте розум, не перенавантажуючи його готовими знаннями. Зароніть в нього іскру. Вона сама спалахне там, де може загорітися. А. Франс

Все для атестації 

 

Портфоліо Борей Н. С, вчителя математики та інформатики 

Атестаційне портфоліо

Методичні рекомендації щодо створення «Атестаційного портфоліо» педагога.

 

    «Атестаційне портфоліо» педагога – це систематизація й узагальнення набутого досвіду.

     «Атестаційне портфоліо» педагог готує на основі «професійного портфоліо», в якому  накопичуються найкращі матеріали його професійної діяльності за міжатестаційний період.

     Створення і комплектування «Атестаційного портфоліо» передбачає відбір матеріалів, які ілюструють результативність роботи педагога.

 

І. Титульна сторінка:

   1. Назва закладу, установи, де працює педагог (зверху);

   2. Тема досвіду (всередині);

   3. Прізвище, ім’я та по батькові педагога;

   4. Посада;

   5. Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання (у правому нижньому куті);

   6. Місто, рік (знизу)

ІІ. Відомості про педагога:

1.      П.І.Б.

2.      Дата народження

3.      Освіта(що саме і коли закінчив, фах за дипломом);

4.      Місце роботи, посада;

5.      Загальний стаж  педагогічної роботи;

6.      Стаж роботи на даній посаді;

7.      Державні нагороди, звання;

8.      Дата, форми та результати підвищення кваліфікації;

9.      Дата, результати попередньої атестації;

10.  На що претендує.

ІІІ. Атестаційний лист попередньої атестації (ксерокопія)

ІV. Посвідчення про проходження курсів підвищення кваліфікації (ксерокопія)

V. Анотація.

     Анотація – коротка характеристика опису досвіду, у якій стисло викладається зміст досвіду, дається його оцінка.

Анотацію готує керівник шкільного методичного об’єднання (обсяг 1 сторінка).                                Алгоритм написання анотації:

Загальні дані про педагога.

Рівень професіоналізму.

Робота над темою досвіду.

Результати пошуково-творчої діяльності;

Знання індивідуально-психологічних особливостей учнів.

Шляхи реалізації  даної теми досвіду.

Впровадження методів, прийомів та педагогічних технологій в практичну діяльність (що саме?);

результативність досвіду (досягнення учнів) та репрезентативність досвіду (де, коли, ким заслуховувався, вивчався, впроваджувався тощо).

 

VІ. Відгук на професійну діяльність працівника готує заступник директора з НВР.

                         Структура  відгуку про досвід роботи педагога _________з теми ____ :

Відзначити творчий підхід до процесу навчання, викладання та виховання.

Рівень науково-теоретичної підготовки.

Рівень інтенсифікації і результативності проведених уроків.

Організація і результативність навчальної та позакласної роботи з обдарованими дітьми.

Різномаїття форм і методів, прийомів роботи.

Результативність роботи педагога в площині даної теми.

Висновки, рекомендації

VІІ. Опис  досвіду роботи педагогом (самоаналіз досвіду роботи) (обсяг не менше 5 сторінок)

       В самоаналізі висвітлюється  тема досвіду, розкривається основна педагогічна ідея досвіду, технологія реалізації, інноваційна значущість цієї теми  та її складових.

Алгоритм опису досвіду педагога.

 1. ВСТУП. Наукове обґрунтування обраної теми:

-          актуальність;

-          провідна ідея досвіду

-          місце, роль і значення даної проблеми в діяльності школи, автора;

-          пріоритети, що впливають на розв’язання зазначеної проблеми;

-          шляхи вирішення завдань;

 2. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Система роботи педагога.

      Основна частина передбачає виклад інформації про дослідження проблеми або розробку провідної ідеї досвіду, узагальнення результатів, щодо створення реальної картини досвіду, показ конкретних зв’язків педагогічних напрацювань і здобутків в послідовності:

-          розкриття динаміки і стану розробки даної проблеми на основі аналізу особистого досвіду;

-          зміни у роботі протягом періоду апробації педагогічних технологій, різних форм, методів и прийомів педагогічної діяльності;

-          визначення ефективності застосованих педагогічних технологій, методів, прийомів тощо;

-          чим конкретно визначаються досягнення;

-          як усі заходи, зміни в діяльності педагога позначились на кількісних та якісних результатах.

3. ВИСНОВКИ:

-          оцінка одержаних результатів роботи;

-          результативність роботи над зазначеною темою за міжатестаційний період (реальний приріст знань, умінь, навичок, якостей учнів, поліпшення показників роботи з обдарованими дітьми, науково-методичної роботи в навчальному закладі, місці, тощо);

-          визначення проблем та шляхи їх рішення;

-          визначення перспектив своєї роботи.

VІІІ. Бібліографія. Даний розділ повинен містити список використаної літератури 

        (оформляється згідно з загальноприйнятими правилами).

ІХ. Додатки.

       До складу додатків можуть входити:

-          матеріали, що відображають методичну роботу автора (не конспекти чи сценарії уроків, а методичні розробки окремих занять, системи занять, програм, спецкурсів, факультативів, творчі проекти);

-          різноманітні дидактичні і роз даткові матеріали, тематичні схеми, таблиці, макети посібників, міні-хрестоматій, збірників тощо;

-          авторські видання та публікації

Х. Результативність педагогічної діяльності (відповідно до Інформації про фахову

      діяльність педагогічного працівника у таблицях).

ХІ. Матеріали, які підтверджують результати професійної діяльності (грамоти, дипломи,

      сертифікати, тощо) за міжатестаційний період.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Точний час
Архів записів
Друзі сайту
Друзі сайту